Państwa zakupy chroni 
  RapidSSL 

   

 

Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Nasz Kurier

Kurier (przedpłata) - 13 zł

Kurier (pobranie) - 16 zł

===================

Wysyłka gratis już od 150 zł!

=================== 

Polecamy wybór kuriera w sposobie dostawy ze względu na termin dostawy, cenę, a przede wszystkim bezpieczeństwo Państwa paczek.  

Produkty certyfikowane

 

Kupując produkty z tym oznakowanie, macie Państwo pewność, że produkty są poddawane kontrolom jednostek certyfikowanych i pochodzą z upraw ekologicznych.

Warunki reklamacji

WARUNKI REKLAMACJI

Adres do wysyłki urządzeń: 

PPHU Logo Piotr Legutko

Pl. Św Małgorzaty 14

58-100 Świdnica

 

1.Podstawą przyjęcia reklamacji jest Karta Gwarancyjna z datą zakupu, firmową pieczątką oraz numerem seryjnym urządzenia.

2.Koszt przesyłki reklamowanego towaru pokrywa kupujący.

3.Zgłoszenie reklamacyjne musi być złożone pisemnie na kartce, którą należy umieścić w odsyłanej paczce. Niezbędne jest umieszczenie danych takich jak:

  • Imię i nazwisko reklamującego lub nazwa jednostki wraz z danymi do kontaktu:

  • nr telefonu, koniecznie adres e-mail

  • Adres

  • Data nabycia towaru

  • Nazwa towaru

  • Dokładne wymienienie wad

  • Kiedy i w jakich okolicznościach wady zostały stwierdzone

 

4.Reklamacja zostanie rozpatrzona i odesłana w ciągu 14 dni od daty dostarczenia uszkodzonego towaru pod podany adres zwrotny.

5. Jeżeli serwis nie będzie w stanie wywiązać się z terminu 14 dni z powodów od niego niezależnych, klient zostanie poinformowany o przedłużeniu terminu drogą mailową lub telefoniczną.

6.Różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera Klienta (kolor, proporcje itp.) nie mogą być podstawą reklamacji zakupionego towaru.

7.Reklamacji podlegają wyłącznie wady ukryte powstałe z winy producenta.

8. Reklamacji nie podlegają:

naturalne zużywanie się, towar posiadający uszkodzenia mechaniczne oraz powstałe w wyniku braku lub nieprawidłowej konserwacji,

9.W przypadku gdy towar jest niezgodny z umową kupujący może żądać:

w pierwszej kolejności - nieodpłatnej naprawy.

jeśli naprawa jest niemożliwa lub wymaga nadmiernych kosztów albo jeżeli sprzedawca nie zdoła uczynić zadość takiemu żądaniu w odpowiednim czasie towar zostanie wymieniony na nowy lub zostanie zwrócona jego równowartość

9.Przesyłki z wymienionymi produktami odsyłane są za pośrednictwem Poczty Polskiej przesyłką zwykłą, lub Kurierem na koszt PPHU LOGO

Kopiowanie, powielanie i wykorzystywanie zdjęć, opisów bez zgody właściciela sklepu zabronione.  VisVitalis.com.pl © 2016

Created by Ka-Design.pl

Sklep internetowy Shoper.pl